скоро:

    follow me on Twitter

    петок, септември 02, 2005

    28ми - Мај 2005

    Полет 10:45 Париз - Миами

    Seuste bev zdrven od klupata na aerodromot kade sto ja pominav nokna i ocekuvav sekoj moment da pocne boarding za Miami. Odednas pocnaa da se pojavuvat mnogu luge iako imav cuvstvo deka samo desetina ke odime preku ovoj terminal zatoa sto bevme samo work and travel ili whatever studenti. Na site nas mozese da se vidi doza na vozbuda plus cuvstvo na nespienost, izmrznanost i nesredenost po denot minat niz ulicite vo Pariz devet casa i trieset minuti pokasno.

    Stapnav na Amerikanska teritorija. Uspeav da ja vidam Miami Beach odaleku zaedno so uste ilijadnici osobenosti, tipicni Amerikanski kuki so Mail-boxovi, McDonalds, BurgerKing i se toa dodeka sletuvav. Koga smetav odev nekade okolu 15 minuti peski, mi pisaa ADMITED na vizata, go zedov bagazot, gi otvoriv vratite na aerodromot i odednas BUM! Ogromna gorestina sigurno iokolu 42 stepeni mozno e i poveke, crni luge obleceni vo rap stil, zena koja povikuva taxi, nekolku rasporedeni pami so uste trojca meksikanci koi vozea Blue Taxi vozila. Ne mozev da ne zapalam cigara iako gi bev otkazal pred dosta vreme. Sednav na rotoarot za nekolku minuti za da mozam da se preboram so prviot sok i si rekov: Dejstvuvaj! Fativme nekoe Taxi i mu rekovme da ne vodi do Greyhound avtobuska no pred toa da pomine niz down town za da moze da vidime nekoi raboti od Miami. Ona sto uspeav da go percepiram bese samo polovina zatoa sto mozokot veke ne mi funkcionirase od dolgiot pat i ona sto mi trebase vo toj moment bese Tus i Krevet koi ne gi vidov vo slednite 20 casa..

    Greyhound bus station...
    Latino Amerikance kasier $98 dolari do Pensacola, FL 18 casa so avtobus, nov nepoznat nacin na izdavanje bileti, merenje na bagaz, avtobus koj i ne bese taka udoben. Klima nasekade. Topol/Laden Sok na vlez izlez. Sreka go ima mojot diskmen so mene i mozev da se opustam so Enigma - Love, Sensuality, Devotion i ne osetiv koga sum zaspal. Po eden moment se budam i pozadi mene Ema a do mene debela crna devojka koja govorejki ebonics barase da go trgnam ranecot od mestoto... Povremeno se budev vo Lanudedal, Ornalnodo, Oscala, Tallahassee i use bezbroj mali gradcinja od koi mnogu malku uspeav da vidam. Vo Orlando imavme pogolem layover i resiv da izlezam od greyhound bus stataton i da si kupam fono karta od najbliskata benzinska. Ne samo jas tuku i devetminata sto bea so mene bevme zabelezlivi i toa ne samo po izgled tuku i po nacin na oblekuvanje, odnesuvanje. 90% od lugeto koi gi sretnuvav po pat bea crni ki sto na poveketo od onie sto bea so mene i ne ni vlevase mnogu doverie...

    Pensacola, FL, Najnakraj uste 40 minuti i ke stignam do Gulf Shores, Alabama. Po patot gi gledav rusevinite od minatogodisniot uragan koi sto Amerika se obiduvase da gi popravi. Se cudev na silata na prirodata i toa kako edna obicna bura moze da go promeni zivotot na desetici iljadi luge...

    Stignav vo Gulf Shores. Za ironija na sudbinata prvoto nesto koe sto go posetiv koga stignav vo Amerika ne spien ko covek od tri dena bese Wal-Mart ogromen Amerikanski monopol posle Microsoft... Radosen bev sto stignav uste poradosen sto si legnav vecerta i spiev na visoko uklucena klima... Samo sto ja doprev pernicata sonot me bese odnel a utroto me razbudi karanicata na sosedite koj poprvo da stigne do banjata....

    Нема коментари: