скоро:

    follow me on Twitter

    петок, ноември 11, 2005

    Chicago / Sears Tower

    Ne znam zosto ama vo posledno vreme se cuvstvuvam malku dosaden sto postojano pisuvam za Chicago i toa ne zaradi toa sto pisuvam za nego tuku sto pisuvam mnogu malku i pustam samo snapshot-ovi na blogov. Ili pak nuste poloso se cuvstvuvam kako nekoj ligav makedonec koj zivee vo Chicago i sega pisuva za nego - veruvam deka 30 % od lugeto koi go poglednuvaat ova si mislat na toa kako sto bi rekol eden moj posetitel vo posledniot e-mail. Whatever.

    Deneska nemav sto da praam posto imav dva day off-a ko mi dojdoa mnogu dobro i toa ne samo si se vrativ vo forma no uste ednas si se pocuvstvuvav kako turist. Otidov na Sears Tower Skydeck za da uzivam vo Chicago od 413 metri vo neboto t.e. na 103 sprat od kulata. Takvo nesto ne mi ostavilo tolku golem vpecatok od Chicago za da me natera da se vratam dva pati da ja doziveam istata vozbuda kako sto ja doziveav prviot pat. 11.95 $ voila.

    Od zgradata vo ubav den mozat da se gleda na dalecina od 65 - 80 km i veruvale ili ne mozat da se vidat tri drzavi - Illinois, Michigan, Indiana i Wisconsin. Samo kacuvanje na Sears Tower e edno golemo prezivuvanje - od prviot sprat do 103 sprat so super brziot lift se stignnuva za 43 sekundi, momentalno usite ti zapusuvaat i se cuvstvuvas dobro ako si uspeal da ja izbegnes golemata tolpa. Ako posakas da se javis na prijateli ili rodnini od tamu - zaboravi - nema mreza. Sakas da otides po WC? Imas sreka. Mozes da odis po nuzda na 103 sprat. Sakas da gledas niz dvogled? Plati uste 50 c za toa. Razglednica - 1.50 $, privrzok - 4.99$. Bez 25 $ potroseni dolari nema izleguvanje od tamu. :)

    Нема коментари: