скоро:

    follow me on Twitter

    понеделник, ноември 07, 2005

    Zapiska #1

    Da bidam iskren toa sto ne pisuvam ne se dolzi samo na toa sto nemam vreme tuku i od prekuumerena doza na mrzelivost koja ja zemam sekoe utre koja se pojavuva kako rezultat od nepravilno kombiniranje na ostanuvanje do kasno, izleguvanje rabotenje na dve mesta i ziveenje na cimerski zivot. Ako me prasa nekoj dali e ubavo da se zivee vo Chicago bi mu rekol "Da" ubavo e ako veke vtora nedela ne sum otisol do downtown i ne sum gi videl ni Jonh Hancock i Siers od blisku (osven sto ja gledam nivnata grandioznost koga odam na rabota) a i uste imam mnogu da vidam i na mnogu mesta da otidam. Nemoznosta da se otide na site mesta mozebi se dolzi i na mojata potreba da zastedam nekoj $ i da gi stavam na mojot checking account. Ne ne sum skrzav ako toa mislite nego sekoj ispoten i zaraboten dolar se obiduvam da go cenam barem se obiduva nikogas da ne stedam za jadenje i od vreme na vreme da si kupam nesto za oblecuvanje kako i da si go dozvolam omileniot parfem (vo posledno vreme me kefi Vera Wang for Men). Chicago e mnogu studen ili barem takov e za mene i mnogu vetroviv na nekolku pati mi leta sapkata koja ja nosam a i e nemozno da zapalis cigara ponekogas. Tesko e nekogas da najdes parking osobeno vo downtown ako ne platis nekoja podobra suma za toa a i izmoritelno e da cekas avtobus koi mnogu cesto znaat da bidat neredovni... Nasekade e polno so lisja koi obstinata se obiduva da gi cisti mnogu cesto, generalno e mnogu cisto, organizirano i sredeno barem vo mestata kade sto ja sum bil... Mnogu cesto vo sebe si go nosam balkanskiot mentalitet koga razmisluvam za nekoi raboti koi se slucuvaat tuka i kolku i da sakam da si gi napravam za normalni ne mozam da gi razberam (da ziveam so majkata na moite deca a da ne sum zenet so nea, da imam deca na 18 godini) osobeno za Meksikanskite imigranti tuka koi imaat tendencija da se razlicni od onie vistinskite Amerikanci.... Na izleguvanje Chicago e neverojaten dosega sum bil na nekolku mesta megu koi e Moda i Sound Bar koi se skapaa od pustanje na promocionalni sms na moj mobilen i koj avtomatski t-mobile mi gi charge-nuva 5 c za sekoja incoming poraka :) I pokraj se se uste se cuvstvuvam nov vo Chicago i imam uste mnogu da vidam iako sum tuka pomalku od mesec i polovina.

    Нема коментари: