скоро:

    follow me on Twitter

    петок, февруари 24, 2006

    Македонија низ очите на еден Бугарин

    Од секогаш ми било интересно како некој Бугарин ке ја доживее Македонија кога ке ја види или пак кога ќе почне да живее во Македонија.

    Морате да ги прочитате разказите на Комитата и Стојчо за нивното патување до Охрид, Струга, Тетово и Скопје.

    Цитирам некои поинтересни делови:

    "Секој бугарин кој што ќе излезе од територијата на Царството (Бугарија) и стапи на територијата на Републиката (Македонија) за прв пат, ја разгледува Македонија како некои многу егзотично јавление под лупата на многугодишните предрасуди од читанките"

    "Од фирмата не израдуваа дека Гјоко (туристичкиот водич) зборел бугарски иако ние многу се чудевме кои се точно литературно бугарските елементи во неговиот говор. Тој не збореше поразлично од другите македонци со кои што имавме контакт"

    Инсистирам на една литературно Бугарска средба мегу мене и тебе.

    1. Стојчо и Комитата кон Охрид
    2.
    Стојчо и Комитата во Охрид
    3.
    Стојчо и Комитата во Струга
    4.
    Стојчо и Комитата во Битола и Скопје

    Уживајте како што јас уживав.

    3 коментари:

    Комитата рече...

    Бобане, има още една малка част - прибиране

    http://stojtscho.blogspot.com/2006/02/blog-post_114053673198036565.html

    Комитата рече...

    "Инсистирам на една литературно Бугарска средба мегу мене и тебе."

    Стана ми интересно. Какво ще правиме? ;-)

    Бобан рече...

    ke razgovarame za idnite bugarsko-makedonsko-amerikanski politicki dejnosti. :)