скоро:

    follow me on Twitter

    вторник, декември 20, 2005

    En Bi Ej

    Ne sum nekoj golem basketball obozavatel. Ustvari i ne uzivam mnogu vo kosarka. Od vreme na vreme zaigruvam so prijateli no toa e malku i odma se izmoruvam i baram da pravam nesto drugo. Ama da se vidi edna igra na NBA e edno golemo prezivuvanje. Mi se ostvari i taa zelba. Otidov na natprevarot megu Chicago Bulls i Miami Heat vo United Center. Celoto stigunuvanje do tamu mi bese prezivuvanje posto odev so public transportation i trebase da smenam dve metroa a od golema vozbuda nekako go zgresivme vozot na koj sto trebase da se kacime. Kako i da e stignavme.

    Vleznicata za natprevarot bese 45 $ koja jas uspeav da ja najdam na "crno" za 15 $ od afrikanski amerikanci koi cekaa zrtvi kako mene. Ne mozev a i ne sakam da si dozvolam sediste vo front seat prosto ne mi se davaa tolku mnogu pari za toa. Na krajot na igrata uspeav da vlezam megu prvite sedista i da go vidam cudoto od covek Shaquille O'neil od blizu i da napravam nekoi sliki od nego koi stojat vo memoriskata karticka na mojot digitalen aparat. Eve kako izgleda celiot natprevar so one use camerata na mojot prijatel:

    Celiot natprevar ne e samo trojki, kosarkari i igra ; organizatorite se obiduvaat da ja zabavuvaat i publikata i na drug nacin. Nagradni igri od McDonalds', Dunkin' Donuts, Pepsi, i drugi Amerikanski firmi se za da go napravi prestojot na gostite vo salata po zabaven za vreme na time out-ite.


    Iskreno ne uspeav da go doziveam natprevarot kako sto na primer bi go doziveal brat mi ili nekoj nba obozavatel, a i se cuvstvuvam deka ova e najlos opis na moe dozivuvanje. Kako i da e, back to reality.

    Нема коментари: