скоро:

    follow me on Twitter

    среда, декември 28, 2005

    Vanessa

    Se vikam Vanessa. Portorikanka sum, no rodena sum vo USA. Tuka ziveam i se cuvstvuvam kako amerikansko no si nosam svoi naviki koi gi naslediv od moite roditel Ziveam vo kuka na tri sprata zaedno so uste 9-tina so mene. Plus uste tri golemi kucinja. I edno bebe na tri meseci. Obrnuvam poveke vnimanie na moite kucinja otkolku na vnuk mi - jas poveke gi sakam niv. Brat mi ne mozam da go podnesam a uste poveke negovata treta zena. Iako ova e negovoto cetvrto dete ne go cuvstvuvam kako del od familijata. Toa nenosi nasa krv. Ja znam snaa mi mi bese drugarka. RAbotam kako kelnerka i ne praam koj znae kolku pari, imam decko koj mi plaka se i pravi poveke pari od mene. Raznesuva narkotici. Jas ne pravam nisto osven sto pusam marihuana od vreme na vreme i zemam ekstazi. Sakam da se zabavuvam, diva sum, zgodna sum i ne sakam da zavrsam kako mojata najdobra drugarka - 20 god so dete i dva abortusa zad sebe koja se obiduva da bide odgovorna i da uspee no imam cuvstvo deka i precam. Gi sakam parite i kradam od moite najbliski drugari i slusam muzika na koja mozam da gi pravam moite dvizenja. Imam nekoi prijateli balkanci koi mi velat deka ziveam vo nekoja sapunska serija. Moze i ziveam. Taka sme nie latino amerikancite osobeno vo Amerika. Po dokumanti sum mazena za pari za eden meksikanec koj mi dade $10 000 za da dobie Amerikanska zelena karta. Eh, kakvi ceremonii bea toa - trebase da baknam covek koj go poznavam edna nedela no me privlekuvase seksualno. Duri i mastrubirav na nego. Decko mi Richard e roden vo Chicago. Toj ima dve deca i sega tretoto mu e na pat. Ne e zenet i ne ja saka zena si. A ke ima tri deca so nea. Barem toj taka mi veli. Ednas se napivme i pravevme tojka. Od togas ne mozev da ja poglenam zena mu vo oci. A toj uzivase vo seksot a jas ne - toj me atera da go napravam toa. Zena mu se soglasi i ne bese osobeno ljubomorna. Verojatno ne go saka. Moze i zatoa mu dava da se gleda so drugi zeni. Sakam prijatelsva. Iako ne im veruvam na moite prijateli osobeno na novive balkanci od nekoi zemji za koi i ne sum cul. Luge so koi nemam nisto zeadnicko osven sto rabotam so nekoj od niv. Mentalitetot ni e razlicen. Imame razlicni nacini na razmisluvanje. Od niv ne ocekuvam nisto. Tie i ne se kojznae kakov golem del od mojot zivot. Kakva ke mi bide idninata i jas ne znam. No sigurno ne se gledam ko domakinka. Da.... Sakam da bidam bogata. I pijana sum sega. Zatoa ti go kazav seto ova.... Moram.. Moram da odam sega.

    1 коментар:

    Ania рече...

    :) raskazuvanje na prikazni, ona shto go baram vo blogovite,no go naogjam mnogu malku:)
    tvojata Vanessa stvarno ima zivot kako od sapunica, no inspirirana od Jerry Springer. Mojot Irfan e poveke izmislen, odnosno pretstavuva grupen portret na negovata lower-middle class generacija. ke ima ushte dve prikazni, koga ke gi napisam ...

    enivej, prodolzi da raskazuvas kako dosega