скоро:

    follow me on Twitter

    недела, декември 04, 2005

    Kape Krv

    Padna sneg pred nekoj den. Nikogas ne mi e bilo poladno vo zivotot. Krv kape.. Se smrznuvam i ne mi se izleguva nadvor. Duva veter i ne mi se odi na rabota. Sakam samo da sedam pred kompjuter i televizor. Tolku. Ne mi ide inspiracija za nisto. A i nisto ne me motivira. Verojatno zatoa od sekogas sum ja mrazel zimata. Kolku i da probuva mojata psiha da se prebori so toa toa e posilno od mene. Koga gi gledas lugeto nadvor se sto zabelezuvas e naobleceni silueti so 15 kila alista vrz niv. Se e lizgavo - kolku i da cistat ne se iscistuva. Pocna da mi nedostasuva Alabama. A i tuka uste od pred 10 dena ukrasija se za bozik i se se vrti okolu toa. Moze i ke rabotam za bozik. Aman.

    Za da mi e toplo treba da nosam 3 sala, 2 kapi, 4 debeli bluzi i kompleten skiorska oprema.

    Absurd. Ne se izdrzuva. A vikaat ke bilo poloso.

    Chicago.

    5 коментари:

    Name: Isidora рече...

    BoBI bee...Zamisli si ja Rusija ova vreme kako e?? Uste poloso. Zatoa uzivaj i ne ja mrazi zimata, zdruzi se so nea, super ke ti bide.
    Pii Coca Cola, bidi optimist :) Hehe

    Бобан рече...

    ziveam na wellington & broadway ti?

    Анонимен рече...

    Zdravo Boban,

    Interesen ti e blogot, inaku jas isto taka neodamna pocnav svoj blog, moze ke ti se sviga:
    rascekor.blogspot.com

    Pozdrav od Makedonija,
    Pavel

    Анонимен рече...

    Golem pozdrav od makedonija

    Moeto ime e :
    Milev Petar
    Roden_1973
    Ziveam vo gradot_STIP


    Barajki po internet makedonski zdruzenija po internet,ve najdov I vas,

    Go poglednav –web-sajtot,
    Iresiv da vi napisam

    Mozeme da se slusnime I vidime na: messenger

    pozdrav od makedonija

    Petar

    Анонимен рече...

    Golem pozdrav od makedonija

    Moeto ime e :
    Milev Petar
    Roden_1973
    Ziveam vo gradot_STIP


    Barajki po internet makedonski zdruzenija po internet,ve najdov I vas,

    Go poglednav –web-sajtot,
    Iresiv da vi napisam

    Mozeme da se slusnime I vidime na: messenger:

    milev_petar_73@hotmail.com

    milevp@yahoo.com

    pozdrav od makedonija

    Petar