скоро:

    follow me on Twitter

    четврток, мај 26, 2005

    Ју Ес Еј - На повидок!

    Ви посакувам да го осетите она чувство кога ви се исполнува некоја голема желба, сакам да се чувствувате баш онака како што јас се чувствувам во моментот и ќе се чувствувам кога ќе стигнам во Америка. На повидок е да ми се исполни најголемата желба која сум ја имал некогаш. Не толку за Америка како земја туку сакав да го искусам што се вели фејс то фејс англиски јазик во секој сегмент од секојдневниот живот (па нели професор по Aнглиски сум), да го искусам американскиот начин на живот па и ако треба да се здебелам 5-6 кила. Не знам зошто но знам дека кога ќе бидам таму некое време ќе бидам побогат човек. Не зборувам за финансии зборувам за задоволување на мојот авантуристички дух.
    - Софија 14:55 лет до Париз
    - чекање 14 часа
    - Париз - Миами 10:55 нареден ден и уште 18 часа со автобус до местото кај што ќе работам.

    Нареден пат кога ќе пишам ќе биде од таму. Очекувајте патеписи! Еве некои слики што ги најдов на Интернет:











    Уф ми застанува здивот.... Ај нека ми е среќен пат!

    3 коментари:

    mary рече...

    Среќен пат. Очекувам да ни доловиш се што ќе сретнеш таму, со фотографии и зборови.

    Shepard рече...

    Среќен пат.. леп провод.

    Sherilla Lay рече...

    Звучи страхотно, дано полета и всичко останало да е минало успешно и сега да се печеш на някой слънчев плаж ::))