скоро:

    follow me on Twitter

    среда, април 27, 2005

    Back in Macedonia

    Се вратив во Македонија. Осум часовниот пат од Пловдив до Штип ми стана толку безинтересено па дури и веќе дури не обрнувам внимание и не се задлабочувам за нештата кои ги гледам. За да ми биде поинтересно и за да ја разбудам нештото во мене кое ме копка да гледам нови нешта и да ги гледам нештата кои се вредни неколку пати да ги видам решив да ја сменам мојата маршрута до Штип овој пат. Пловдив - Штип виа Благоевград, Дупница, Сандански, Петрич, Струмица и Радовиш. Не спиен цела ноќ се качив во утринскиот автобус до Благоевград. Еве како изгледаше мојата маршрута (грубо нацртано)



    Не знам дали го нацртав како што треба (го цртав во паинт) во Нет кафево немам никаков софтвер). Изглегуваме од Пловдив и веднаш се запатуваме кон Пазарџик пред да минеме низ Родопските планини за да стигнеме во Благоевград. Од тоа што успеав да го видам одАвтобусот и не ми остави некој голем впечаток барем оние места низ кои шт минав многу ме потсеќаа на Пловдив во смисол како места за брзо јадење како пример 2 парчиња пица за 1.50 лева, два дјунера за еден лев (што е дјунер во некој нареден пост) тргнавме кон Родопите. Не успеав да видам ништо ниту да уживам во убавините затоа што не бев се осетил кога заспав. Осетив само како неколку баби и еден дедо седнаа до слободното место до мене кои ме разбудуваа за да прашале дали било слободно местото до мене. Кога се симнав во Благоевград (имам и слики ќе ги постирам кога ќе се вратам во Пловдив) од ко се симнав веднаш го осетив блискиот акцент до нашиот јазик кој многу личи на Делчевскиот. Она типичното `шо` и типчо продолжување на самогласката. Благоевград многу ме потсеќа на некое село барем првиот впечаток од него ми беше таков кога отидов прв пат таму пред 6 години. Таксиња испоредени насекаде кои ги чекаат своите жртви странци за да можат да им украдат некој лев повеќе. Не знам зошто но веднаш познаа дека не сум тука (веројатно поради мојот дватонски багаж) и ме прашуваа дали сум сакал такси. Моето категорично не ги разубеди и веќе не доаѓање никој да ме праша. Багажот ме спречуваше да можам да прошетам низ Пловдив и седнав на Автобуска додека го чекав автобусот кој требаше да ме однесе до Струмичката граница. Од ко дискретно се изнагледав на убави и на неубави лица додека чекав во Благоевград си купив 24 часа(бугарски дневен весник) за да прочитам нешто за вчерашното потпишување на договорот на Бугарија со Европската унија. Се славеше на велико во Бугарија па така и во на плоштадот во Пловдив имаше манифестација. Пееја неколку рок групи а и го видов Ники К`нчев (водителот на бугарскиот Милионер) кој беше водител на манифестацијата. Од време на време се прекинуваше манифестацијата и се пушташе огромниот видео бим кога се потпишуваше, потоа за време на прес конференцијата и.т.н. На лицата на луѓето можеше да видиш скептични фаци кои со недоверба го гледаа потпишувањето верувајќи дека ова нема за ништо да го промени нивниот живот. Ми истече времето... Ќе продолжам утре.

    4 коментари:

    Бобан рече...

    фала :)

    Алекс Букарски рече...

    Фуш ти е географската... =)

    .аНТИ рече...

    Еј донт фиром ми! Најди боља карта!

    Бобан рече...

    Znam znam no ne uspeav da najdam karta bez FYROm na nea. sorry guys.