скоро:

    follow me on Twitter

    петок, април 22, 2005

    No Internet Connection

    Овие 24 часа се изнервирав ептен. Немав Интернет! Имало некој проблем со серверот од кај што земаме Интернет и се шекнав. Кај јас без Интернет? Цел ден ми беше шуто пробував на секои 10 минути и после 25 саата еве го пак со ужасна спорост го добивам. Им отидов на администраторите на мрежата на долниот спрат едно 10 пати денеска питувајќи ги кога ќе се оправи. Сигурно сум им здосадил и не сакаат да ме видат повеќе. Море ќе сакат кога ќе треба да собираат пари за наредниот месец ама јас ќе ги заебам ќе го носам компјутерот дома и од мене овој месец не ќе можат да заработат пари. ;)



    Од сите нас што собираат тука во мрежата, плаќаат на провајдерот и сигурно заработуваат 2000-2500 денари. Но се исплаќа, Интернетот што го користам се исплаќа. Врската е солидна, не е кој знае колку добра и не е кој знае колку лоша и плаќам 450 денари за 24/7 - нешто кое што во моментов не можеш да го добиеш во Македонија. Тоа ме тера да си молчам и да си трпам затоа што во случајов ако бев во Македонија ќе морав да дадам по 40 денари на час. Тоа ми се случува и кога се враќам во Македоија. Сега ќе морам да се вратам за Велигденските празници иако имав желба да останам тука еднаш но ќе нема што да правам по цел ден (освен да седам на компјутер). А ми се оди и дома цел месец и 20 дена не сум бил. Утре ќе отидам да си купам билет затоа што ќе биде гужва за одење на кај Македонија сега сите студенти си одат. Околу 3000 студенти од Бугарија ќе треба да се мигрираат времено во Македонија :) Тоа ќе биде лудница во автобуси а и ќе се полни. Цимерот ми се чуди како сум успевал од време на време да додадам некој шмек на постовите :) До утре.

    Нема коментари: