скоро:

    follow me on Twitter

    среда, април 20, 2005

    Given an US VISA!

    Денеска пешно ги поминав сите процедури за добивање на Американска Ј-1 Виза и за моја среќа сум lucky first timer. Бев сабајле на интервју и бааги се изначекав најмалку 2 часа додека да ме примаат во Американската Амбасада во Софија. Американска работа бе батка амбасадата во Софија им е направена како некоја мала тврдина со еден куп обезбедување со целосно проверување на секаков метален предмет, забрането носење на секаква електроника внатре па дури некои и кондури соблекуваа за да можеа да поминат. Таму се осеќаш како мравка во голем свет т.е. еден од многуте студенти кои сакаат да добијат виза и секој си е свои искуства, секој со свои мисли, секој со свои стравови. Мене ме враќаа неколку пати од детекторот за метали, за каишот, новчаникот, мобилниот и полначот. ретко одбиваат за виза само треба да ти се уредни секакви документи и најважното ништо да не ги потсеќа дека имаш некакви намери да имигрираш таму. Пристуството на браќа, сестри, мајки, татковци во Америка веројатно ја намалува можноста и јас не знам веќе. Сега чекам уште DHL да ми чукне на врата и да си ја видам визата. Пакувам пакети и на 27 ми Мај летам од Софија.... More posts are yet to come... Останете со здравје.

    1 коментар:

    Бобан рече...

    Ќе бидаm Work and Travel студент ќе работам во еден фаст фуд (не Мекдоналдс) во Алабама.